Verzenden & retourneren
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Bestel je op een werkdag vóór 16:00? Dan doen we ons best om je pakket nog dezelfde dag te verzenden. In sommige gevallen lukt dit niet en wordt je bestelling de volgende werkdag verzonden. We zijn daarnaast afhankelijk van de ophaaltijden van DHL, waardoor je pakket soms later of juist eerder opgehaald kan worden.
Je bestelling wordt doorgaans binnen 1-2 werkdagen bezorgd.
Verzenden in Nederland
Vanaf €50,- GRATIS VERZENDING!
€4,95 brievenbuspakket
€6,95 groot pakket
Alle pakketten worden met track & trace verzonden!
Al woon je in de buurt van Den Haag kan je er ook altijd voor kiezen om je bestelling bij ons op te halen.
Je krijgt een e-mail zodra je bestelling is verzonden. Heb even geduld voordat je contact met ons opneemt. DHL kan vertraging hebben.
Verzenden naar België of Duitsland
€7,90 brievenbuspakket
€9,50 groot pakket
Alle pakketten worden met track & trace verzonden!
Je krijgt een e-mail zodra je bestelling is verzonden. Heb even geduld voordat je contact met ons opneemt. DHL kan vertraging hebben.
Sieraden en accessoires retourneren
Tassen kunnen geretourneerd worden, zolang ze ongedragen zijn en voorzien van het originele kaartje.
Sieraden en accessoires kunnen uit hygiënisch oogpunt niet geretourneerd worden.
Is je sieraad of accessoire bij ontvangst beschadigd of niet in goede staat? Laat het ons dan binnen 24 uur weten via info@latreasures.nl. We bekijken de situatie en zoeken samen naar een passende oplossing. Meldingen na deze termijn kunnen helaas niet meer in behandeling worden genomen.
Let op: schade door normaal gebruik valt niet onder de garantie. Om je sieraden zo lang mogelijk mooi te houden, adviseren we om er zorgvuldig mee om te gaan
Kleding retourneren
Ben je toch niet helemaal tevreden met je aankoop of past het kledingstuk niet zoals gehoopt? Geen probleem! Je kunt ongebruikte en ongedragen kledingstukken binnen 14 dagen na ontvangst aanmelden voor retour. Hierna heb je nog 7 dagen om het pakketje daadwerkelijk retour te sturen.
Zorg ervoor dat het artikel in originele staat is, dus zonder gebruikssporen, met kaartje eraan, en netjes verpakt. Voldoet het artikel niet aan deze voorwaarden, dan kunnen we je retour helaas niet verwerken.
Let op:
- Retourkosten zijn altijd voor eigen rekening.
- Retouren moeten binnen de gestelde termijn bij ons binnen zijn.
- Voeg altijd het volledig ingevulde retourformulier toe aan het pakket. Deze kun je onderaan de pagina downloaden en uitprinten.
- Meld je retour vooraf aan via info@latreasures.nl. Stuur ook de track & trace code zodra je het pakket hebt afgegeven, zodat wij het kunnen volgen.
- Je kunt het pakket verzenden via een postpunt naar keuze, zoals PostNL of DHL.
Retourvoorwaarden & Uitzonderingen
- Artikelen met vlekken, beschadigingen of andere gebreken dienen binnen 2 dagen na ontvangst gemeld te worden via e-mail.
- Wassen is op eigen risico. Wij geven geen garantie op artikelen die na het wassen defect zijn geraakt.
- We bieden geen garantie op bedrukking of decoratie zoals studs, glitters, steentjes, pailletten, franjes, plakletters, etc.
- Pillen van stoffen of schade aan destroyed details (bij broeken) valt niet onder garantie.
- Losse draadjes (afwerkingsdraad) geven geen recht op retour.
- Geen garantie op lussen, haken of pluisvorming bij gebreide (wollen) truien of vesten.
- Accessoires zoals sieraden, hoeden, riemen en armbanden kunnen i.v.m. hygiëne niet geretourneerd worden.
- Op ritsen, knopen, gespen of sluitingen geldt een garantie van 14 dagen.
Let op bij gratis verzending
Bij bestellingen boven de €50,- bieden wij gratis verzending aan. Mocht je (een deel van) de bestelling retourneren en daardoor onder het bedrag van €50 uitkomen, dan worden de oorspronkelijke verzendkosten alsnog in rekening gebracht
Garantie
We staan achter de kwaliteit van onze producten en zorgen ervoor dat je bestelling in perfecte staat wordt geleverd. Toch kan het helaas soms gebeuren dat er tijdens het transport iets misgaat, of dat er een ander probleem ontstaat.
Bij ontvangst van je bestelling vragen wij je om de items binnen 24 uur te controleren op eventuele beschadigingen, vlekken, etc. Mocht er iets niet in orde zijn, laat het ons dan meteen weten. Je bent wettelijk verplicht om binnen twee maanden na het ontdekken van het probleem contact met ons op te nemen.
Valt het defect binnen de garantie? Dan zorgen wij uiteraard kosteloos voor reparatie of vervanging.
Ruilen
Heb je iets besteld maar past het toch niet helemaal goed? Dan kun je dit product ruilen voor een andere maat, mits het op voorraad is. Wanneer wij je retour ontvangen sturen we zo snel mogelijk de goede maat naar je op. Hebben we dit product niet meer? Dan krijg je je geld teruggestort op je rekening.
Hoe meld je een retour aan
Je kan het retouren door het retourformulier in te vullen die bij je bestelling zit. Vermeld hierin je order nummer en het product dat je wil retourneren. Vermeld eventueel ook de reden van retourneren, zo kunnen we onze kwaliteit verbeteren. Meld ook altijd je retour aan via onze e-mail info@latreasures.nl
Wanneer krijg ik mijn aankoop bedrag weer terug?
Binnen maximaal 14 dagen staat het aankoopbedrag + de verzendkosten weer op je rekening. We doen ons uiterste best om het bedrag zo snel mogelijk terug te storten!
Wij betalen je terug via ING en je ontvangt het geld op dezelfde rekening als waarmee je hebt betaald.